måndag 7 juni 2010

Allt snurrar, du får mig att se världen på ett sätt jag aldrig gjort förut, du får mig vilja vara en bättre människa. Du gör mig knäsvag varje gång, men vi kan inte gå samma väg en gång till. Vi vet båda hur det kommer sluta.

FAN i dag är en såndär dag då ALLT faller samman.

Sara- du betyder som fan men jag orkar INTE ha de som vi har de nu.
Internetreklam - ööööh jag gick ner 16 kg på en månad med hjälp av dessa pillerna så nu är jag snygg och älskar mig själv.
Du- allt gör mig förvirrad. Vad händer?
Psykdoktorn- vill proppa på mig piller.
Jobbet- stället där ja faktiskt kopplar bort allt koncentrerar mig på jobbet och skiter i mig.
Övriga killar- HOPPA I SJÖN!

Nu skulle ja behöva en semester eller göra något bara komma bort ett slag och rensa skallen. Men de hinns inte med så de är bara att fortsätta och hoppas på att om man ignorerar allt tillräckligt länge så försvinner de av sig själv.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar