onsdag 25 augusti 2010

Onsdag och hej då


Hur säger man hej då? Jag vet iaf inte, men i kväll ska vi ha "Adjö-middag" med Martin och Fia innan de åker till Luleå. Jag är van vid att det alltid ska vara Martin som ska vara hemma medens jag är ute och flänger. Han SKA alltid vara hemma när jag är i Jkpg. Men tydligen inte längre. Lycka till där uppe, jag kommer sakna er. Men vi ses ju vid jul?

Dagen i övrigt, först ska ja till gymmet när jag ätit upp min frukost. Efter de ska jag förbi en tatueringsstudio sen kurs med jobbet och sist middagen.


Hot stuff : Jason Mraz - You And I Both

(har lyssnat på den om och om igen sen igår)


P.s
Sluta tävla med mig, jag bryr mig inte. Jag trivs men uppenbarligen inte du, men bara för de behöver du inte försöka bräcka mig i ALLT! Jag är såååååå trött på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar