torsdag 3 februari 2011

Burlesque - skrattretande

Lite efterkommet jag vet men i lördags var jag och Sara på Soya och åt för att senare gå vidare till filmstaden och titta på "Burlesque"

Cher och Christina Aguilera tillsammans i en film med mycket dans och en hel del musik, det kommer så klart att locka biopubliken. När dansen dessutom är lättklädd, snuddande nära striptease, kommer det att vara ytterligare något som drar publik.

Och nu till Cher. Min favvis. Jag älskar Cher har alltid gjort men nu? Jag menar Cher har många gånger innan bevisat att hon är en duktig skåderspelerska. Nu har hon nog lyft sitt ansikte i skönhetsopration en gång för mycket: HENNES ANSIKTE ÄR HELT STELT OCH ORÖRLIGT! Och tyvärr är detta nog den sämsta skådespelarpresentationen Cher någonsin gjort.

Christina Aguilera är en sjukt duktig sångerska, det går inte att ljuga om. Jag får gåshud direkt när hon sjunger men ja. Det är nog mest de hon gör bra. Jag misstänker att detta var hennes första film men jag tycker att hon kan hålla sig till musiken.

Filmen var väldigt förutsägbar. Nästan så dålig att den blev rolig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar