måndag 6 februari 2012

Helgen helgen helgen.


Helgen helgen helgen.
Fullspäckad med jobb.
Men vi (jag & Robert) började helgen skit bra.
Hemma mysdag hela dagen och sedan fick ja blommor och en dejt på kvällen.

Jag tror att det är väldigt viktigt med överraskningar och dejter ibland.

Lördagen startades med en hejdundrans massa jobb och avslutades på 25 år fest.
När jag sedan kom hem från festen så skulle jag försöka somna i dunderfart med tanke på att jag började kl 7 på söndagen, men man kan inte alltid få som man vill.
Grannarna över, under och vid sidan om oss hade dunderfest.
Från alla håll dunkade det olika slags musik.
Carola, metal, och dunkadunka.

MINA HJÄRNCELLER FICK PARKINSON.

Efter en jobbig natt blev de jobba och en sväng hem till mammi & pappi.
Nu blir de en sväng på webben och undersökning av eventuellt plugg till hösten.
tjing tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar