tisdag 22 november 2011

Helgen och lite till.

Tjeeenare foooks.
Nu tänkte ja berätta lite om min fantastiska helg och så, är ni inte intresserade så säger jag bara en sak. SKIT I ATT LÄSA!

Jobbade iaf, fredagen. Inget så speciellt. Lördagen var jag ledig och förmodligen övertrött, för både jag och Robert sov till 12. På kvällen var det Linneas födelsekalas som stod på schemat. Allt var jätte trevligt. Ända tills det var dags att åka hem. Två små och enligt mig osöta tjejer sa lite onödiga saker. Bland annat något som man kan ta som om jag är en hora..? De hade träffat mig en gång? Jag hade med min pojkvän? Vissa förstår ja inte va de tänker med! Söndagen var bara att jobba och sova.

Nu väntar ja på paket från nelly, har ont i halsen och dricker te.

På torsdag är det dags för 90 minuters spinning, taggar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar