lördag 12 november 2011

Kära smop 06.

Kära SMOP 06, Gymnasie tiden var både fantastisk och ibland oerhört jobbig. Vi hade nog en rätt så bra klass och många gånger saknar jag flertalet av er. Men nu ryktas de om en "återträff" som ska ske på en kryssningsbåt. Vi åkte på endel kryssningar med klassen och ja, det var lite utöver de vanliga. Ofta hade vi skit kul! Men nu känner jag.. Jag har inte träffat mer än 3 personer sen vi gick ut sommaren -09 och jag känner inte någon längre. Den Malin de kände är inte samma nu. De känns lite krystat om man ska vara fast på en kryssningsbåt. Jag vill jätte gärna träffa alla igen för de vore så jäkla skoj. Men ja skulle föredra om det var någonstans där man kunde gå om man ville och inte var låst mitt ute i ingenstans.
Men vi får se vart när och hur de blir, och hur de än blir så kommer de bli kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar