söndag 25 juli 2010

Konfirmationsåterträff


Rönnhult 1. En gullig liten gård mitt ute i ingenstans. Där bor Edvin Andersson med familj. Där hade vi konfaåterträff. 5 år sedan på dagen vi sprang från kortebo.

Vad har hänt med alla?
Bibelskola eller smygalkoholister? Vågar man vara sig själv? Vad finns för förväntningar då man ej träffat människorna på så lång tid. Jag har iaf förändrats något oerhört mycket, och fler med mig.

Men vart står jag i allt?
Axelina och Ellen ska studera till läkare, Martina och Alfred ska gå bibelskola.Pontus har kollat in och kommit in på programutvecklings ingenjör typ nånting. Carl ska till Stockholm. Jacob är förlovad. Ja det är något med alla.!

Jag vet inte vad jag vill..
Men nu vill jag iaf ha pojkvän. Jag känner att det är dags. Jag vill ha någon att ringa, någon att krama på. Dags för manhunt!

Hot stuff : Hawk Nelson - Friend like that

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar