torsdag 22 juli 2010

Man gör inte såhär mot mig!


Vänskap? Vad betyder det egentligen? Betyder det något överhuvudtaget eller använder man andra människor endast som tidsfördriv för att slippa vara ensam om dagarna?
Just nu känns det mest som tidsfördriv iaf.



Jag har hemflyttningsplaner. Planer som jag smitt på länge men kanske inte vågat kläcka. Så varför vill jag flytta hem :
- Jag har gjort Stockholm i över 4 år
- Jag är trött på alla otrevliga och stressade Stockholmare.
- Trött på de tidsfördriv folk ägnar sig åt.

- Jag känner att jag är en småstadstjej.
- Jag saknar min familj, mina vänner och min släkt. Jag vill oxå komma hem på söndags middag någon gång!
- Jag älskar att småprata i köer.

Men responsen DU ger mig sårar mig så mkt, du är min bästa vän och vill klippa banden på en gång med mig för att jag flyttar hem?
Jag är bara ledsen. Jag kan inte klippa banden. Jag vet att det är svårt att hålla igång vänskap när man är långt ifrån varandra men ja. MAN BEHÖVER INTE KLIPPA ALLT!


Jag orkar inte sömnlösa nätter över det här så hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar