onsdag 21 juli 2010


Vart tar folk vägen? efter högstadiet tycker jag personligen att man börjar bry sig mer om sig själv, hur man ser ut, vad man stoppar i sig och ALLT. Men vissa har ju bara blivit.. jag vet inte ens vad jag ska kalla det, men det har helt enkelt gått utför för dem!

Jobb jobb jobb, i går var jag ledig. Var i stan med Sara, badade (årets första dopp) i munkabo, tog en öl med folket i backen. Lite konstig känsla men men. Sen blev de Sara heeela kvällen. HAHA HERRE GUD! Det var skoj.

Jag har några som betyder oerhört för mig i sthlm som jag saknar så DÖDANS MKT, vet inte hur allt kommer kännas om jag lämnar storstaden. Aja tål att tänkas på.

Haha Sara Nordangård! Jag har saknat dig. Vi kanske är lite för lika men fan såhär skoj har jag inte haft på länge!


Kyskhetsbälte? något att fundera över?!

Hot stuff : Familjen - När planeterna stannat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar