fredag 16 juli 2010


Vad är vitsen med att säga något man inte menar? OM jag säger såhär så reagerar du sådär men i själva verket skulle du reagera helt annorlunda på sanningen. Allt är lite förvirrat.



Strunt samma. Nu är jag hemma i Småland, Angerdshestra närmare bestämt. Ska hålla hus här i ca en månad. Just börjat jobba lite på mammas jobb. Det går skit bra. Jag kärar ner mig i gamla tanter på 2 sek. Jag älskar dem. De ser liksom ut som levande tops i sitt vita fluff.

Aja, i kväll; fredag. Hmm det kommer bli toppen. Om 3 timmar kommer min bror, hans finfina flickvän och hennes föräldrar hit för middagsmys.

I morgon ska jag träffa min fantastiska vän Sara. Haha hon är rätt knäpp men ja gillar henne.

Sen var det nog inge mer om det.
Nu ska jag hoppa i duschen.


Konstig känsla att faktiskt sakna någon. Jag har inte riktigt saknat någon sen jag hade F. Men nu känns de knäppt. Kanske för att avståndet är FÖR STORT! Aja.


Hot stuff : Little Boots - Remedy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar