onsdag 21 april 2010


"Att beröva livet vänskapen är som att beröva jorden solen"
-Markus Tullius Cicero


Att leva utan riktiga vänner är som att gå i en ständig uppförsbacke i spöregn, inget iaf jag skulle föredra. Genom mitt liv har jag haft en hel bunt vänner. Några har kommit och gått, några har kommit för att stanna och somliga är bara lite sådär smådiffusa . Men! Jag har tre stycken som har kommit för att stanna på riktigt tre jag aldrig kommer släppa taget om.



Jessica Abony. Mitt i min 14års kris när ingen förstod mig så började en ny tjej i min klass. Hon var lite underlig, pratade med Sävsjödialekt och var fantastiskt duktig med papper och penna. Första dagen i skolan fick hon sitta bredvid mig och sedan den dagen har det bara rullat vidare. När jag flyttade till Stockholm flyttade hon in i mitt rum. Hon blev en del av min familj och nu är hon fast för alltid. Jag älskar henne och hon är verkligen som min syster. "årets tvillingar" Vi ses snart <3



Amanda
Jonholt, min gävliska kärlek. Vi liksom klickade direkt när vi började gymnasiet. Hon var från Gävle och jag från Jönköping, två udda exemplar. Jag har haft så sjukt roligt med Amanda och kommer fortsätta ha det! Tycker faktiskt att det är sjukt tråkigt att du flyttar men fan vi ska ses som aldrig förr iaf! Tack för att du tror på mig! <3






Sara Ericson
. Vetifan vad som hände, samma klass i tre år och vi prata knappt, hon var en random bitch som jag inte kände behov av att bry mig om. Vet inte ens hur allt börja men nu är jag beroende av den här tjejen. Hon är den som verkligen kan göra mig cpglad och den enda som kan göra mig så jävla ledsen att ja slår huvudet i marken. Allt hon säger betyder så JÄVLA mycket för mig och vi har så jävla skoj ihop. Skaffar tatueringar tillsammans? Har cashflow i jordbro, sminkar oss som cpn och dricker te mitt i nätterna, festar utan att tänka på att de faktiskt finns en morgondag. Sara är tjejen jag faktiskt skulle kunna göra allt med. Jag skulle kunna leva ett helt liv med henne utan att tröttna. Jag älskar henne så otroligt mkt så att de inte finns ord för de. Hoppas hon vet <3 size="3">

Kärnan i äkta vänskap är att tillåta varandras små felsteg.

Hot stuff : Duality - Bayside


2 kommentarer: