söndag 25 april 2010

Söndag, HERREGUD!


Söndag, vilodag, veckans sista dag. Dagen du inte borde göra någonting utan ta de lugnt och njuta av livet och vänner.

S
å hur ser då min söndag ut? Jo skit sliten hoppar ja upp ur sängen och in i duschen kl 05:30 på morgonen. USCH OCH FY. Efter frukost och morgonmys med Adolf bar de av till jobbet, helt underbar dag på jobbet. Malin, aka odygdspåsen, godisgrodan eller lillan, på jobbet får man många smeknamn men jag gillar de, jag inte bara gillar utan ÄLSKAR mitt jobb, mina tanter och gubbar!

Nilles och Annas skiva på onsdag.
Johanna detta kommer bli toppen! PEPP
Kul att gå på krogen i pyjamas?

Morgondagens planer:
Möta Nille i stan ca kl två och förhoppningsvis Johanna med.
Ringa jobbet * 2 och fixa massa!
Hot stuff : B.o.b- Nothin' on you


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar