torsdag 22 april 2010

Kvällen som blev en bra kväll


Tid. Detta knasiga begrepp som vi alltid verkar ha en brist på. Nej men du, jag har inte tid att träffa dig i kväll och så fastnar man i soffan framför något uttjatat tv program.

I
dag har jag tagit mig tid för något som jag gör för sällan nämligen träffa Martin. Tacos med hans underbara mamma och pappa. Haha Martins mamma är världens gulligaste men väldigt lost ibland. Men det är bara kul :)

Efter maten blev det hockey :) Martin höll på dif som vanligt, jag förstår verkligen inte varför och jag självklart på HV som även kammade hem matchen.


I morgon är det fredag. Dagen inleds med solning med Sara, och sen ska jag tvätta sjukt mkt och på kvällen bär det av till stan, till Amanda <3>

Hot stuff : LMFAO - La la la


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar